Sposoby płatności

Płatność przy odbiorze

Płatność przy odbiorze

Płatność za zamówiony towar następuje bezpośrednio przy odbiorze paczki.

Kwotę do zapłaty można sprawdzić w:

  • podsumowaniu zamówienia,
  • kopii zamówienia wysłanej na podany adres e-mail,
  • szczegółach zamówienia dostępnych w zakładce „Moje konto”.

Zamówienia z formą płatności - płatność przy odbiorze – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty złożenia (dni robocze od poniedziałku do piątku).

Przedpłata na konto (przelew)

Przelew

Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany numer konta bankowego.

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia. Kwotę do zapłaty można sprawdzić w:

  • podsumowaniu zamówienia,
  • kopii zamówienia wysłanej na podany adres e-mail,
  • szczegółach zamówienia dostępnych w zakładce „Moje konto”.
Dane do przelewu:
Kontri sp. z o.o.
ul. Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok

Nasz numer konta:
Citi Bank
24 1030 1074 0000 0000 8382 4069

Zamówienia z formą płatności – przedpłata na konto – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty (dni robocze od poniedziałku do piątku).

W przypadku braku płatności za zamówienie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia, na podany adres e-mail wyślemy przypomnienie o zamówieniu z prośbą o dokonanie wpłaty. Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty jego złożenia zostanie automatycznie anulowane.

Płatność w systemie PayU

PayU

Bardzo wygodna i szybka forma płatności elektronicznej.

Aby z niej skorzystać należy:

  • podczas składania zamówienia wybrać formę płatności – „PayU”,
  • wskazać swój bank,
  • zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.

W systemie PayU można także dokonać płatności kartą kredytową. Akceptujemy płatności kartą VISA oraz Master Card. W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą, karta zostaje obciążona w momencie potwierdzenia płatności.

Płatność w systemie PayU jest w pełni bezpieczna, ponieważ wymiana informacji pomiędzy sklepem a serwisem jest szyfrowana w oparciu o technologię SSL. Informacje docierają do banku w sposób bezpieczny i nie są narażone na kradzież.

W przypadku nieudanej autoryzacji, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerami:

  • tel. (+ 48 85) 740 40 76
  • kom. (+ 48) 601 567 806
  • Opłaty wg stawek operatora

w celu dokonania zmiany formy płatności.

Zamówienia złożone z tą formą płatności są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (dni robocze od poniedziałku do piątku).

W przypadku braku płatności za zamówienie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia, na podany adres e-mail wyślemy przypomnienie o zamówieniu z prośbą o dokonanie wpłaty. Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty jego złożenia zostanie automatycznie anulowane.

Karta płatnicza (Odbiór osobisty)

Płatność kartą lub gotówką

Odbierając zamówiony towar w salonie stacjonarnym, płatność można dokonać kartą płatniczą lub gotówką.

W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą, karta zostaje obciążona w momencie dokonania wpłaty.


KONTRI.pl w Białymstoku przy ul. Białówny 6/7

Czynny: poniedziałek-piątek od 10:30 do 18:30, sobota od 10:00 do 14:00.

Zamówienia złożone z odbiorem osobistym w Białymstoku są przygotowywane do odbioru według tabeli poniżej.

Zamówienia złożone: Odbiór zamówienia
Poniedziałek - czwartek Od następnego dnia roboczego
Piątek - niedziela Od poniedziałku




KONTRI.pl w Ełku przy ulicy Mickiewicza 1A/8

Czynny: poniedziałek-piątek od 10:00 do 18:00, sobota od 10:00 do 14:00.

Zamówienia złożone z odbiorem osobistym w Ełku są przygotowywane do odbioru według tabeli poniżej.

Zamówienia złożone: Odbiór zamówienia
Poniedziałek - czwartek do godz. 12:00 Od następnego dnia roboczego
Czwartek po godz. 12:00 - piatek do godz. 12:00 Od poniedziałku
Piątek po godz. 12:00, sobota, niedziela Od wtorku



pixel