- Strona główna
- Sposoby płatności
Sposoby płatności
Płatność przy odbiorze

Płatność za zamówiony towar następuje bezpośrednio przy odbiorze paczki.
Kwotę do zapłaty można sprawdzić w:
- podsumowaniu zamówienia,
- kopii zamówienia wysłanej na podany adres e-mail,
- szczegółach zamówienia dostępnych w zakładce „Moje konto”.
Zamówienia z formą płatności - płatność przy odbiorze – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty złożenia (dni robocze od poniedziałku do piątku).
Przedpłata na konto (przelew)

Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany numer konta bankowego.
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia. Kwotę do zapłaty można sprawdzić w:
- podsumowaniu zamówienia,
- kopii zamówienia wysłanej na podany adres e-mail,
- szczegółach zamówienia dostępnych w zakładce „Moje konto”.
Kontri sp. z o.o. ul. Jacka Kuronia 3 15-569 Białystok Nasz numer konta: Citi Bank 24 1030 1074 0000 0000 8382 4069
Zamówienia z formą płatności – przedpłata na konto – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty (dni robocze od poniedziałku do piątku).
W przypadku braku płatności za zamówienie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia, na podany adres e-mail wyślemy przypomnienie o zamówieniu z prośbą o dokonanie wpłaty. Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty jego złożenia zostanie automatycznie anulowane.
Płatność w systemie PayU

Bardzo wygodna i szybka forma płatności elektronicznej.
Aby z niej skorzystać należy:
- podczas składania zamówienia wybrać formę płatności – „PayU”,
- wskazać swój bank,
- zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.
W systemie PayU można także dokonać płatności kartą kredytową. Akceptujemy płatności kartą VISA oraz Master Card. W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą, karta zostaje obciążona w momencie potwierdzenia płatności.
Płatność w systemie PayU jest w pełni bezpieczna, ponieważ wymiana informacji pomiędzy sklepem a serwisem jest szyfrowana w oparciu o technologię SSL. Informacje docierają do banku w sposób bezpieczny i nie są narażone na kradzież.
W przypadku nieudanej autoryzacji, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerami:
- tel. (+ 48 85) 740 40 76
- kom. (+ 48) 601 567 806 Opłaty wg stawek operatora
w celu dokonania zmiany formy płatności.
Zamówienia złożone z tą formą płatności są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (dni robocze od poniedziałku do piątku).
W przypadku braku płatności za zamówienie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia, na podany adres e-mail wyślemy przypomnienie o zamówieniu z prośbą o dokonanie wpłaty. Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty jego złożenia zostanie automatycznie anulowane.
Karta płatnicza (Odbiór osobisty)

Odbierając zamówiony towar w salonie stacjonarnym, płatność można dokonać kartą płatniczą lub gotówką.
W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą, karta zostaje obciążona w momencie dokonania wpłaty.
KONTRI.pl w Białymstoku przy ul. Białówny 6/7
Czynny: poniedziałek-piątek od 10:30 do 18:30, sobota od 10:00 do 14:00.
Zamówienia złożone z odbiorem osobistym w Białymstoku są przygotowywane do odbioru według tabeli poniżej.
Zamówienia złożone: | Odbiór zamówienia |
Poniedziałek - czwartek | Od następnego dnia roboczego |
Piątek - niedziela | Od poniedziałku |
KONTRI.pl w Ełku przy ulicy Mickiewicza 1A/8
Czynny: poniedziałek-piątek od 10:00 do 18:00, sobota od 10:00 do 14:00.
Zamówienia złożone z odbiorem osobistym w Ełku są przygotowywane do odbioru według tabeli poniżej.
Zamówienia złożone: | Odbiór zamówienia |
Poniedziałek - czwartek do godz. 12:00 | Od następnego dnia roboczego |
Czwartek po godz. 12:00 - piatek do godz. 12:00 | Od poniedziałku |
Piątek po godz. 12:00, sobota, niedziela | Od wtorku |