Mefemi - nowa marka bielizny dla Pokolenia Z
Jeszcze Nipplex, wkrótce Mefemi
Nipplex to opowieść o pasji, kobiecości i perfekcji. Gdy 26 lat temu na polskim rynku bieliźniarskim zagościła ta marka, nieliczni przypuszczali, że stanie się ona symbolem akceptacji, kobiecości i jakości. Kreowana przez kobietę dla kobiet, Nipplex obecnie jest nie tylko marką, ale ruchem, który chce pokazać każdej z nas, jak ważna jest akceptacja siebie.
W centrum działania marki jest przekonanie, że każda kobieta zasługuje na bieliznę, która podkreśli jej naturalne piękno. Wyjątkowość Nipplex kryje się w biustonoszach dostępnych w ponad 50 rozmiarach, której DNA jest zbudowane na fundamencie doskonałości. Za sterami marki stoi inspirująca Halina Bogusz, dla której każdy element bielizny, czy to figi, koszulki czy body, to manifest wspierania kobiet w ich codziennym życiu.
Witajcie w Świecie Mefemi czyli Nipplex w nowej odsłonie!
Na tegorocznych targach bielizny w Łodzi zapanowało prawdziwe poruszenie. Wszystko za sprawą ogłoszonego rebrandingu jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w branży - Nipplex. Tym, co było na ustach wszystkich, była zapowiedź zmiany nazwy na "Mefemi". Lecz co stoi za tą zmianą?
To, co dla wielu może wydawać się rewolucją, dla twórców marki jest ewolucją. Zmiana tożsamości firmy, loga i nazwy, to krok ku nowemu, ale bez zapomnienia o bogatej historii marki. Jakość produktów, którą kochają kobiety od lat, pozostaje bez zmian. Choć wizualnie odświeżony zostanie image, Mefemi nadal będzie podążać za trendami, spełniając oczekiwania kobiet.
Mefemi - odpowiedź na potrzeby kobiet Pokolenia Z
Co więcej, bielizna damska Mefemi ma trafiać do serc nowego pokolenia - kobiet z Gen-Z. Personalizacja bielizny, w tym nawet możliwość umieszczenia inicjałów na produkcie, to tylko jeden z nowości, jakie przyniesie ze sobą rebranding.
Za całą tą zmianą stoją twórcy marki, której tak wielu ufało przez lata. Jak podkreślają, ten nowy rozdział w historii marki nie jest tylko dla nich - został stworzony przede wszystkim z myślą o Was, wiernych klientkach.
Z niecierpliwością czekamy na nowe informacje, kolekcje bielizny, a przede wszystkim na reakcje klientek na rebranding marki. Czy Mefemi podbije serca kobiet z pokolenia Z? O tym przekonamy się już wkrótce.